Csillogós idézetek

Üdvözöllek (:

Hali (: ha szeretnéd megtudni, hogy kik is az új szereplőim, miként tűnt el Nessie, s hogy is kerül a történetbe egy iker tesó azaz Lucas akkor azt ajánlom, hogy less bele (: feltűnnek a jól ismert szereplők is! Természetesen az Olaszországban élő Volturi, a Forks-ból érkezett Farkasok, és a Forks mellett található picike város lakói is, azaz Cullen-ék (: szerelem, dráma, csavar minden lesz és ha elolvastál kérlek tisztelj meg egy véleménnyel (: Jó szórakozást itt nálam :D


The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1.

2010. augusztus 5., csütörtök

A legkedvesebb kommentelő díj



1. Tedd ki a logót az oldaladon!
2. Válaszd ki a kedvenc kommentelőd, majd írd ki a kedvenc kommented tőle!
3. Értesítsd őt a díjáról!
4. Küld tovább 5 embernek, hogy ők is kiválaszthassák a kedvencüket!
5. Hagyj náluk megjegyzést!

1. megvan.
2. ez már nehezebb. amióta írom ezt a történetet nagyon sokan segítettek és vannak akik mindig kommentelnek nekem. ilyen pl. Anita is akitől a díjat kaptam. nem akarok senkit se kiemelni aki eddig írt nekem annak nagyon köszönöm mert tényleg segít. nagyon örülnék ha 'láthatnék' új arcokat is :)
3. -
4. uhh, elég későn raktam ki, meghát én csak örülök neki, tovább nem küldöm..
5. -


Nincsenek megjegyzések: