Csillogós idézetek

Üdvözöllek (:

Hali (: ha szeretnéd megtudni, hogy kik is az új szereplőim, miként tűnt el Nessie, s hogy is kerül a történetbe egy iker tesó azaz Lucas akkor azt ajánlom, hogy less bele (: feltűnnek a jól ismert szereplők is! Természetesen az Olaszországban élő Volturi, a Forks-ból érkezett Farkasok, és a Forks mellett található picike város lakói is, azaz Cullen-ék (: szerelem, dráma, csavar minden lesz és ha elolvastál kérlek tisztelj meg egy véleménnyel (: Jó szórakozást itt nálam :D


The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1.

2010. február 19., péntek

4. fejezet, második része: Vágy (befejező)

Haliihóó :$ sajnálom, hogy késtem de tényleg nem vagyok a toppon, a suliba is gondok vannak meg a szerelmi életembe is xD ez utóbbi sztem nevetséges nyah, m1 :D nem magyarázkodok hiszen nem ez a lényeg! ebben a részben, mint a címből is kiderült a vágyak kerülnek előtérbe... de, hogyan is azt csak akk. tudod meg ha elolvasod majd utána meglepsz engem pár szóval vagy a chatbe vagy megjegyzés formájában! kérlek szépen titeket, h írjatok nekem pár szót! pls. *O* nyah, jó szórakozáááást ;D

(Jacob szemszöge)

- Vannak új fejlemények – kezdte fojtott hangon – Valószínűleg azé a vámpíré aki elrabolta a csajt…
- Van neve! – csattantam fel.
- Most nem ez a legfontosabb! Mivel ma átmegy Cullenékhez mi kinn leszünk farkas alakba, az erdőbe és figyeljük, hogy mit mond, hátha valami épkézláb dolog elhagyja a száját. Miután elment megbeszéljük, hogy mit is találtunk. Így megfelel? – vonta fel gúnyosan a szemöldökét.

- Ne nézz már így! Meg! – löktem félre majd meg is éreztem a csípős illatot a levegőbe, ami ha minimális századba volt az éltető oxigénbe mégis én intenzíven éreztem, mi lenne velem, ha meg is érinthetném...? Felmordultam magamban. Mit képzelek? Soha nem lesz az enyém… soha! Kúszott a keserű gondolat fejembe.

Épp elindultam felé, amikor az a félnótás Lewis settenkedett mögé eltakarta a szemét és a fülébe suttogott valamit. Hogy meri az a vakarcs senki megérinteni? Minden figyelmemet feléjük irányítottam, ha egy atomrobbanás történik mellettem szerintem azt se hallottam volna meg. Nessie eközben lefejtette Lewis kezét magáról, s zavartan hátrébb araszolt a fiútól. Ez a megmozdulás felmelegítette magányos lelkemet és mosolyra húzódott ajkam. Majd meghallottam: „az istenit Jacob! Ilyenkor miért nem tudsz ide jönni?” motyogta hátra pillantva felém. A kölyök biztos nem hallotta, hiszen nekem szánta tudta, hogy meghallom. Én pedig szinte repülve iramodtam felé.

- Nessie akkor megyünk együtt haza? – villantottam egy vigyort rá, mire ő kacéran mellém lépett és megfogta a kezem.
- Ti jártok? – bökött az összekapcsolt kezünkre Lewis elfintorodva.
- Nem, szerinted hagynám, hogy te taperold amikor az én barátnőm? – kérdeztem flegmán majd válaszát már nem várva meg, megfordulva magam után húztam Nessie-t.

- Hülye – lökött bal kezével oldalba vigyorogva, de nem eleresztve el jobbomat.
- Most mért? – rötyögtem Lewis idióta képén.
- Szerintem leverte a víz elég rendesen, ami nem is nagyon baj legalább nem nyomul.
- Nocsak, nem az eseted? – dünnyögtem.
- Te is tudod, hogy egyáltalán nem. Láttam, ám kidülledt szemekkel figyeltél minket – támaszkodott autójának magához húzva engem is.

- Idegesített, hogy ott állt veled, a tipi-tapiról ne is beszéljünk – morogtam arcához hajolva egészen közel.
- Egyszóval, féltékeny voltál.
- Igen, az voltam, bevallom, ő megérinthetett – motyogtam a fülébe, mire megborzongott.
- Neked megengedem, neki nem – pirult el felpillantva szemembe, és én tudtam. Elvesztem, ha most valaki nem állít le, én itt helyben megcsókolom.
- Ez megtisztelő – motyogtam ajkainak, ő pedig megadóan lecsukta szemeit, épp beléptem volna az Éden kertbe, azzal hogy ajkamon érezhetem az övét, amikor egy torokköszörülésre lettem figyelmes és ez kijózanított. Elhajoltam Nessie-től, ő kinyitotta gyönyörű szemeit és körbe nézett, mint aki most kelt fel egy megrészegítő álom után. Majd lehajtotta fejét, így nem láttam arcát, mivel hajzuhataga előre hullott.

- Igen? – fordultam megzavarónk felé, aki történetesen Edward volt. Nyelnem kellett párat, mert éreztem, hogy hangom rekedt. Legszívesebben úsztam volna egyet az elfojtott vágytól, vérem őrült iramban lüktetett ereimbe, a fülembe éreztem, szívem nem épp lassú iramba vágtatott.

De Edward nem szólt semmit. Úgy állt ott, mint aki a nyelvére harapott, pedig tudom, legszívesebben rám üvöltene, de nem teheti, hiszen Nessie fellenne háborodva – számára jogosan –, hiszen ki Edward hogy kioktassa? Az apja, de ő ezt még csak nem is sejti. Megunva Edward vacakolását Bellára néztem, aki erre odalépett férje mellé.

- Szerintem, menjünk is – indítványozott mindenkit, Edwardot pedig nehezen, de arrébb taszajtotta az autó felé.
- Mehetek veled? – suttogtam Nessie-nek, aki még mindig lehajtott fejjel állt, és babrált ujjaimmal.
- Hogyne – nézett fel kipirultan. Elléptem tőle, ő pedig zavartan elengedte a kezem. Kinyitottam neki a vezető felőli ajtót, beült, megkerültem elölről a kocsiját, behuppantam mellé, Ness pedig gázt adott.

Míg a városon mentünk keresztül, csöndesen ültünk, s nem mertünk egymásra nézni. Mint a tinik, gondoltam, és ezen nevetnem kellett. Hányszor álmodoztam erről, hogy egy kocsiban ülve pirulva hajtunk a Cullen ház felé. Mégpedig azért vagyunk elpirulva, mert Edward valami olyan dolgon kapott rajta minket, amit ő nem tart helyén valónak.

- Zavarban vagy – törtem meg a csendet.
- Uhm… igen – nézett rám, és ismét elpirult.
- Szép vagy, amikor elpirulsz – adtam hangot gondolataimnak, Nessie pedig rátaposott a fékre és farolva megállt az erdő széli porban – Valami rosszat mondtam?
- Nem, és éppen ez aggaszt!
- Az aggaszt, hogy őszintén megdicsérlek?
- Nem, az aggaszt, hogy engem még soha senki nem dicsért meg! Annyira furák vagytok, és annyira nehéz ez nekem. Tudom, érzem, megbízhatok mindnyájótokba, de ha ma beavatnálak titeket minden sötét foltba az életemből, akkor feldobnám az elveimet, amit minden esetbe betartok. Amikor kérdezni fogtok. Meg kell értened, nem mondhatok el mindent. És ezt sajnálom. Jacob, te olyan csodálattal nézel rám, hogy egyszerűen nem tudok neked ellen állni, de érts meg, nem szabad az én kezembe adnod magad! Velem csak rossz dolgok történtek, szerintem, én vagy maga Isten átka, és ha téged egy ilyen jólelkű, tiszta lényt megtörök, akkor abba belehalok. Semmi képpen nem akarlak bántani. Soha. – fejezte be én pedig nem bírtam magammal áthajoltam a kézifék felett megtámaszkodtam a combjai mellett jobb kezemmel, míg a ballal a nyakát cirógattam, s beszélni kezdtem.
- Tudom, hogy még nem bízol meg bennünk 100%-osan, de tudom Nessie, hogy fogsz. Muszáj, mert neked is, és nekünk is jobb lesz. És tudom, egy jobb élet vár rád akkor, mert mi már most bízunk benned. Ha ma nem is avatsz be minket minden titkodba, tudnod kell, hogy engem, minket nem érdekel, mik történtek veled – suttogtam az utolsó pár szót.
- A te szádból olyan hihetően jönnek ezek a szavak, mintha mind igaz lenne – suttogta csillogó szemeivel.
- Igaz.
- Jake?
- Hmm – hunytam le szemeimet, s fejemet bal válla hajlatába hajtottam.
- Legszívesebben megcsókolnálak, de tudom, az hiba volna – motyogta remegő hangon, mire én felkaptam fejem – Össze-vissza beszélek, igaz?
- Dehogy! – fogtam két vasmarkom közé törékeny arcát.
- Nem szabad – motyogta.
- Nem baj – suttogtam, és már ajkam az övén is volt.

Tudtam, hogy nem szabad, de az élmény mindent elsöprő volt. Nem volt hideg az ajka, puha volt, kellemes, vágykeltő. Kis kezei önálló életre kelve átkarolták nyakam, beletúrt a tarkómnál lévő hajba, én pedig felnyögtem. Nyelvemmel körbe rajzoltam a puha halmokat, Ness pedig sóhajtva engedett utat nekem. Amint rátaláltam nyelvemmel az övére lassú, de szenvedélyes táncba kezdtünk. Ez a csók volt az éltető lehelet lelkemnek, ha ezt most nem harcolom ki magamnak, szívem felmondja a szolgálatot. Zihálva váltam el tőle, s homlokomat az övének támasztottam. Úgy látszik ő még bírta volna, mert apró puszikat nyomott számra.

- Nessie… - nyögtem.

Szal tudooom ez gonosz volt.. de már megvannak a tervek a következőkre és ez nálam nagy szó! (: a következő is Jacob szemszögéből lesz (: hamarosan jön aztáán Nessie és a kusza érzései (: Komikaaaat!!pls *.*

Anita17: :D nagyon szépen köszönöm! és igeeen megint te voltál az első :D igazából tegnap éjjel jött az ihlet h mi lenne ha... és ienre sikerült, h meg történik az első csók :D de azért nem lesz minden ien meghitt ;D nah meg persze jól sejted jön Edward is... xD pusziim és kösziiii (:
Lily: kösziii^^ a folytatás, mint fent is írtam valszeg ma lesz (: igyekszem (: hááát igen próbálom azért 2 részesekre csinálni őket, h hosszabbnak hasson (: pusziiimm és köszii ^^
Aranka: oohhh ha már most lennél ilyen téren Nessie helyében milesz később?? :D:P köszönöööm szépen (: igyekszem ma hozni és sztem meg is lesz (: rem. az is ennyire tetszik majd (: nevettél?? : o ohh, akk. mégse lett oan béna az a rész benne x D tökéletesnek érzed?? ez megtisztelő!! :) köszönöm^^ puszimm
Pusszy: igen megtörtént az első csók és rem. nem érzitek sablonosnak próbáltam egyedire csinálni (: nyaaah, majd kiderül miis lesz a következőkben ;D keveri-kavarni fogom a szálakat :D örülök h tetszett (: pusziim és köszii h írtál meg a kedves szavakat ^^
Piri: köszönöööm (: nagyon jól esik ha vki ír, főleg ha ien szépeket (: köszönöm :$ de... nem is tudom szerintem nemigaz de ha Ti így gondoljátok akk. az nekem nagyon szívmelengető (': megörvendeztetni... ohh (: igyekszem :D else hiszem h szinte mindenki Edwardra kíváncsi azt hittem h nem fog tecceni... tévedtem (: kösziii^^
Bethliz: köszönöööm (: sietek és rem. tecceni fog a folytatás (:

6 megjegyzés:

Anita írta...

Szia!!!
Jaj........téll romantikus volt, én imádtam! Már most nem bírok magammal, alig várom, hogy tovább olvahassam!
Úgyhogy ne hagyd, hogy megöljön az őrült várakozás!!!:D: xd siess a folytival....huuu már alig várom, h mit fog szolni Edward mikor kiolvassa valamelyikük fejéből, h mi is történt...juj de jó lesz!!!
pusz
ahh...ismét első!!

Névtelen írta...

Hali! Nagyon jó lett, várom a folytatást!..Am nagyonjó, hogy ilyen hosszúak a fejezetek:D
Puszi, lily

Carly írta...

Szia!

Jacob,hát ilyen téren lennék Nessie helyében:D
Nagyon jó lett ez a fejezet is!
Annyira várom már a következőt!
Nagyon jót nevettem mikor Edward odament hozzájuk:D
Én nem mondom azt,hogy siess a következővel mert ki tudom várni azt amikor te úgy érzed,hogy tökéletes lett a fejezet.
Puszi:)
Ari

A. írta...

áhhhhh
az nagyon jó lett:)
végre megcsókolta:)
nagyon, de nagyon tetszett:)
várom a következő részt:)

Piri írta...

Nos szia! :D Beszállok én is a kommentelők sorába - hátha még több ihletet ad. :)
Nagyon klasszul írsz, és ne légy bizonytalan (ezt azért írom, mert sok bejegyzésednél láttam, hogy azt írtad, hogy "ez most nem lett túl jó", ez NEM IGAZ! Mindegyik szuper! Szóval tessék magabiztosnak lenni! :D És megörvendeztetni minket az írásaiddal!!!)
Várom a folytatást! Kíváncsi leszek Edwardra majd! :)

Bethliz írta...

Szia!!

Jó lett nagyon várom a folytatást és Nessie teljes történetét. Meg persze hogy hogy alakul Jacobbal.

Puszi Bethliz