Csillogós idézetek

Üdvözöllek (:

Hali (: ha szeretnéd megtudni, hogy kik is az új szereplőim, miként tűnt el Nessie, s hogy is kerül a történetbe egy iker tesó azaz Lucas akkor azt ajánlom, hogy less bele (: feltűnnek a jól ismert szereplők is! Természetesen az Olaszországban élő Volturi, a Forks-ból érkezett Farkasok, és a Forks mellett található picike város lakói is, azaz Cullen-ék (: szerelem, dráma, csavar minden lesz és ha elolvastál kérlek tisztelj meg egy véleménnyel (: Jó szórakozást itt nálam :D


The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1.

2010. április 10., szombat

Csaló!

Sziasztok! Muszáj megírom ezt a bejegyzést mert nem akarok én is ilyen helyzetbe kerülni! Nos, Ivi-t és AliceCullen - Viv-et lemásolták! Nem tudja senki sem, hogy ki szórakozik, de eléggé hülye és gyerekes szórakozásnak találom.
Három néven jelentkezett eddig: Viv, Tami, Cárliii
Ivi eredeti blogja: http://feketeangyalsaga.blogspot.com/
és a másolta: http://alkonyatmaskepp.blogspot.com/
AliceCullen - Viv eredeti blogja: http://boldogveg.blogspot.com/
és a másolat: http://ennyitaboldogvegrol.blogspot.com/
Aki ír az tudja, hogy ez mekkora meló mindenkinek és ha valaki abba a helyzetbe kerül, hogy lemásolják az nem lehet éppen kellemes. Mint mondtam én nem akarok ebbe a helyzetbe kerülni, szóval ha ide téved ez a kis csaló akkor legyen szíves megkímélni a sztorimat, mert ez az enyém és nem tudok róla, hogy odaadtam volna akárkinek (:

Sajnálom ha valakit felzaklattam! A fejezet pedig hamarosan érkezik (:

2 megjegyzés:

Carly írta...

Szia!

Teljes mértékben igazad van,hogy felháborodsz.
Én most akarok írni egy történetet,de soha nem jutna eszembe lopni mástól inkább agyalok rajta jó sokáig,de lopni az soha.
Plusz most elment a kedvem attól,hogy megírjam a történetet és feltegyem egy blogra.
Üzenem a másoló kis fruskáknak,hogy szégyen amit csináltak.

UI:Nagyon várom már az új fejezetet!!!!

Puszi:)
Ari

Donna írta...

Szia :)
Gondoltam igen kiírom azért mégiscsak pofátlanság valakinek az ötletét ugyanúgy ellopni. Aranyos vagy :) neee! Emiatt ne! Kérlek, szard le.. aki ilyet csinál annak túl sok a szabad ideje =)

PS: sietek :)

Puszii: Donna =)