Csillogós idézetek

Üdvözöllek (:

Hali (: ha szeretnéd megtudni, hogy kik is az új szereplőim, miként tűnt el Nessie, s hogy is kerül a történetbe egy iker tesó azaz Lucas akkor azt ajánlom, hogy less bele (: feltűnnek a jól ismert szereplők is! Természetesen az Olaszországban élő Volturi, a Forks-ból érkezett Farkasok, és a Forks mellett található picike város lakói is, azaz Cullen-ék (: szerelem, dráma, csavar minden lesz és ha elolvastál kérlek tisztelj meg egy véleménnyel (: Jó szórakozást itt nálam :D


The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1.

2010. április 11., vasárnap

Szavakat díjak helyett ill. számomra: szavakat és díjakat (:

Először is: nem akarok senkit sem megbántani, vagy sutba dobni az eddig kapott díjaimat! Köszönöm azoknak akik eddig díjaztak engem! Megható volt számomra mindegyik, mert tudatja velem, hogy elismertek! Köszönöm! Ti nekem olyanok vagytok, mint a levegő! Ha nem lennétek, nem tudnék tovább írni hiszen, ösztönöztök! Azért írom meg most ezt a bejegyzést mert nekem valamilyen szinten azért egyenrangú egy komment és egy díj. Ha díjat kapok annak is örülök, de kérek mindenkit, hogy ajándékozzon meg engem egy-egy jó szóval. Pár szóban - kérek minden Olvasómat - írjátok le nekem, Nektek mi a feltételezésetek a folytatással kapcsolatban, vagy ha esetleg a fenn álló kérdésekre is - ha tudok - válaszolok. Tetszett nem tetszett a fejezet? Mit hiányoltok belőle? A véleményezést, hogy: nagyon szép, tetszik, elmegy - nem azért raktam ki, hogy elmaradjanak a kritikák. Szükségem van a kritikáitokra. Véleményezzetek, kérlek szépen Titeket! Azzal csak magatoknak tesztek jobbat, hiszen tudom, hogy min javítsak vagy hangsúlyozzam. Például kaptam hasznos kommentet: Lucas szemszög, Bella és Edward szemszög - mert mit gondol egy szülő, Lucast hangsúlyozzam. Kérlek, Titeket kommenteljetek (: Egy díj mutatja nekem, hogy azért tetszik a blogom, vagy amit írok, esetleg én magam szimpatikus vagyok. Köszönöm az eddigi díjakat és kommenteket. Várok ezután is :) :$ PS: és ezúton közlöm, ha kapok esetleg valakitől díjat azt nem küldöm tovább, lehet, hogy megszegem a játék szabályokat, de a kivétel erősíti a szabályt. :)

Nincsenek megjegyzések: