Csillogós idézetek

Üdvözöllek (:

Hali (: ha szeretnéd megtudni, hogy kik is az új szereplőim, miként tűnt el Nessie, s hogy is kerül a történetbe egy iker tesó azaz Lucas akkor azt ajánlom, hogy less bele (: feltűnnek a jól ismert szereplők is! Természetesen az Olaszországban élő Volturi, a Forks-ból érkezett Farkasok, és a Forks mellett található picike város lakói is, azaz Cullen-ék (: szerelem, dráma, csavar minden lesz és ha elolvastál kérlek tisztelj meg egy véleménnyel (: Jó szórakozást itt nálam :D


The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1.

2010. január 5., kedd

*egy komiért könyörgő szerencsétlen "író"*

Helo :) Szóval, ahogy néztem egyetlen egy megjegyzést sem kaptam és ezt nagyon sajnálom :( ennyire rossz lett volna az 5. fejezet?? :O A chat-be már jelezték asszem ketten h jó lett, de megjegyzést nem kaptam... :( Nos, ezért addig nem jön a következő, azaz a 6. fejezet, amíg nem kapok minimum 5 megjegyzést (ez nem oan sok, sztem meg tudjátok csinálni) és azt hiszem, nem vagyok gonosz, mert én csak a véleményetekre vagyok kíváncsi x) Szóval 5 komi vagy nincs fejezet :D előre is köszönöm! nah pááásh ;D

2 megjegyzés:

kryszi írta...

Szia Donna!Először is egyszerűen borzasztó,hogy némelyikőtöknek,akik ilyen remek töriket írtok,mennyire nincs önbizalmatok!Nézd pl Beninát,aki a sokadik elképesztően fantasztikus írása után is még kételkedett magában.Persze némi bizonytalanság biztosan kell azért,hogy mindig jobbat akarj írni :).Szóval hidd el,hogy nagyon jó a történeted,mindenképpen érdemes folytatnod.Rendszeres olvasónak csak azért nem jelentkezem hozzád,mert több helyre már nem enged a rendszer(vagy én vagyok béna),elég sok törit olvasok(picit Twilight mániás vagyok!)Téged mindenképpen olvasni foglak ezután!Hasat be,mellet ki,húzd ki magad,és kérlek folytasd az írást!Sok puszi:kryszi

Névtelen írta...

nagyon de nagyon jó mindeggyik ez én komim 4et ér lécci tedd már fel a 6. kat is nagyon de nagyon könyörgök