Csillogós idézetek

Üdvözöllek (:

Hali (: ha szeretnéd megtudni, hogy kik is az új szereplőim, miként tűnt el Nessie, s hogy is kerül a történetbe egy iker tesó azaz Lucas akkor azt ajánlom, hogy less bele (: feltűnnek a jól ismert szereplők is! Természetesen az Olaszországban élő Volturi, a Forks-ból érkezett Farkasok, és a Forks mellett található picike város lakói is, azaz Cullen-ék (: szerelem, dráma, csavar minden lesz és ha elolvastál kérlek tisztelj meg egy véleménnyel (: Jó szórakozást itt nálam :D


The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1.

2010. március 22., hétfő

Diamond Blogger Díj

Szabályok:
1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled:

Nagyon szépen köszönöm Sisternek, aki eszméletlen sokat segít nekem, akármiben és mert nagyon jó vele hajnali 3ig beszélgetni :P
és köszönöm Candrának is.. dehogy baj! nagyon szépen köszönöm! (:

2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).

Nos, én legszívesebben vagy 10 embernek adnám, de tudom, hogy ők már kaptak vagy biztos, hogy kapni fognak szóval én 5 blogot választottam ki:

Abigel - biztos megkapja mástól is... de m1, azért itt hagyom Jaed miatt.

Candra - mert nagyon szeretem ezt a sztorit és mert megérdemled (:

Nikki - a történeteid... varázslatosak. Legeslegesleglegleglegjobban (xD) azt a történetedet szeretem amelyiknek szánom ezt a díjat.

Đóri - mert nagyon jó infókat mutatsz meg a nagyközönségnek (:

Orsi - mert csodásak a képek amiket felraksz :)

3. Értesíted őket az ajándékról =)

4. Leírod, miért szeretsz másoknak írni.

Huhh, igazából mert szeretem ha másoknak örömet okoz az amit csinálok. Tavaly január óta szeretek olvasni és amikor megtaláltam a Merengőt, megpróbálkoztam az írással és természetesen szeretnék nagyon nagyon jó lenni, sokkal jobb annál, mint amilyen most vagyok.

5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak =)

Kis városban születtem, de nem laktam mindig itt. Mostanra visszaköltöztünk és ismerek minden kis zeg-zugot a környéken, és akárhova megyek mindenhol van egy ismerős arc (ezt sokszor utálom..) Sokszor úgy érzem, hogy már kinőttem ezt a helyet, de amikor majd 'nagyobb' leszek, biztosan elköltözök, és biztosan hiányozni fog. Szeretek gyerek lenni, élni az életem, olvasni, és elmerülni a zenébe. Nem akarok megnőni vagyis, felnőtté válni mert most úgy érzem, hogy örökre fiatal akarok maradni aki sose hal meg. Ami fontos számomra az mindennél fontosabb (:

Nincsenek megjegyzések: