Csillogós idézetek

Üdvözöllek (:

Hali (: ha szeretnéd megtudni, hogy kik is az új szereplőim, miként tűnt el Nessie, s hogy is kerül a történetbe egy iker tesó azaz Lucas akkor azt ajánlom, hogy less bele (: feltűnnek a jól ismert szereplők is! Természetesen az Olaszországban élő Volturi, a Forks-ból érkezett Farkasok, és a Forks mellett található picike város lakói is, azaz Cullen-ék (: szerelem, dráma, csavar minden lesz és ha elolvastál kérlek tisztelj meg egy véleménnyel (: Jó szórakozást itt nálam :D


The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1.

2010. március 24., szerda

Kreatív Blogger Díj

Szabályok:

1.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!
Köszönöm Abigel Nővérkémnek ezt a díjat, mert szerinte kreatív a blogom, és neki tetszik.. köszönöm x)
és köszönöm Freeb-nek is, akit személy szerint imádok s mindig gondol rám pedig sosem írok neki kritikát.. 1. mert nem tudok 2. a mail-t 100 éve ígérem :$ köszönöm (:

2.) Tedd ki a logót a blogodra!
megtörtént (:

3.) Írj magadról 7 dolgot!
Hét dolgot.. oké :D
1. Mániákus Twilight rajongó vagyok. Már-már debil módon szeretem, imádom, tűzbe vetném magam érte!
2. Nem tudok írni cigi, és zene nélkül. Valahogy elbódul tőle az agyam és jobban tudnak mozogni az ujjaim, és csak úgy jön az ihlet.
3. zene, könyv, sebesség --> elhagyhatatlan az életemhez.
4. alapjába véve ez idióta vagyok aki, éli a hétköznapi életét és mindezt élvezi.
5. 'Vicces dolog felnőni, mert váratlanul tör rá az emberre. Egyszer csak azon kapod magad, hogy egy másik ember vagy. ' milyen igaz, de ennek én nem akarok áldozatául esni, örökre gyerek akarok maradni.
6. 'A csokoládé olyan, mint a drog: feldob és nem tudsz megszabadulni tőle.' szeretem a csokoládét. Nagyon is.
7. Nem természetes vörös vagyok.. festetem.

4.) Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
Hét ember.. oké!
Sister - mert mindenben segít nekem és mert nagyon jó barátom ÉS mert imádom az írásait.
IccsiNee - ahogy kiegészítik egymást lenyűgöző.
Twinform - a legeslegjobb hírközlő.
Nikki - tudom, a harmadik díj de nem bírom imádom ezt a sztorit :$
Alice23 - mert tudom, hogy sokra viszed.
Orsi - mert imádom az oldalt, és a képeket.
Csub94 - mert megérdemli.

5.) Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!
megtörtént :D

Nincsenek megjegyzések: